Szombat óta nem nagyon írtam, igaz, nem is történt túl sok minden... szép lassan beindulnak a lecture-ök, lassan látom, hogy mi tetszik (Economics, Marketing, Business Management), mi az ami tök felesleges, mert már tanultam IB-n (Study Skills), és mi az ami eddig naggyon unalmas volt (People in Organisations - bla-bla a semmiről).

Volt már tutorial-om is (=seminar, example class), mégpedig Statistical Analysis and Research Methodsból. Annak ellenére, hogy reggel 9-kor volt, egészen élvezhetőre sikeredett. Nem az eddigi prof tartotta, hanem egy John Doyle nevezetű, vidám fickó. Az anyag elég vicces volt: múlt hét pénteken vettük ugyanis a median-t (=medián, egy adott sorozatnak a középső eleme, ha növekvő sorrendben van), ami szerintem egy igen egyszerű anyagrész. Ennek sem a teljes részét vettük, csak az első aprócska felét, épphogy meghatározását. És ebből kaptunk feladatokat :D

1. a)    2,3     5    4,78    1,1   17,2  4,78   12,9          - a medián a 4,78

Szóval hasonló nehézségű dolgok voltak (IB után ilyen vicc-szerű), de még így is volt egy lány, akinek nekem kellett elmagyarázni, hogy mit is meg hogyan merre :) Ez az IB tényleg tett valamit. Vagy a józan paraszti ész :P

Aztán voltam ma könyvvásáron is. 9-kor kezdődött, gondoltam, ha 10-re odamegyek, akkor még úgy sem lesznek túl sokan... 9:40re értem oda... fél órás sor állt. Hádehajde nagyot sóhajtottam, majd végigálltam. Türelmesen. Legalább jutott könyv :) Ez egy használtkönyvvásár volt, tehát minden olcsóbb mint újonnan, viszont ahogy elnéztem őket, elég jó állapotban vannak. 6db könyvet vettem (minden normális tantárgyamhoz egyet - ez azt jelenti, hogy Study Skills-hez nem vettem :P mondjuk ahhoz szerintem nincs is...), ez került Ł160-ba. Ami sok, viszont jövőre - gondolom én - eladhatom ugyanúgy őket, mint idén vettük. És így lassan leesik, hogy igen jól jártam azzal, hogy korán felébresztettem magam: nagy volt a sor, és kevés a könyv, ahhoz mérten; szóval lehet, hogy ha egy picit is később megyek, már nem lett volna semmim.

Történtek még olyan érdekességek ezen kívül, hogy főztem borsófőzeléket, elkeztem nézni a DeathNote című animét (Jet javallotta), ami igen jó, lassan ráveszem magam a tanulásra is (hjaj :( ). Történni fog még olyan érdekesség, hogy most száradtak meg szerintem a ruháim, úgyhogy megyek is (vasalás 4eva), lesz déltől egy előadásom, aztán takarítás. Nem akar valaki takarítani? :) Várom szeretettel...

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr701433722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DannyBoy 2009.10.07. 18:50:03

Belépsz az anime fnaok népes táborába?;)
Te még csak most kezdesz tanulni?:D

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.07. 23:16:54

az már a DBall-al megvolt, azt hiszem :P
igen, sajnos-szerencsére :)

Bej 2009.10.09. 20:14:28

a median-t még én is tudom :P (és ha jól emlékszem 10.ben tanították). következtetés: szerintem bejössz a csajnak.... :)

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.09. 20:16:13

nem, a tanár kért meg, hogy magyarázzam el :P

Bej 2009.10.11. 20:15:22

najó, én itt próbállak fényezni, te meg oltogatod magad? akkor itt már Danival nincs is ránk szükség :P

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.11. 20:18:36

ha láttad volna a csajt - randa volt mint a bűn - akkor nem mondanád, hogy ez fényezés :P

DannyBoy 2009.10.11. 20:24:20

Nem oltogatja magát, csak álszerénykedik, hogy menőzzön itt nekünk:D Beze, akkor pont összeilletek...:D (bocsi:D)

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.11. 20:27:12

igen, az ellentétek kiegészítik egymást :))

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.11. 20:43:12

hehe. ez így vicces, ilyet szokott csinálni a blog.hu, egy-egy kommentet nem jelenít meg (viszont ímélt küld róla)... úgyhogy így úgy néz ki, mintha nekem helyeselnél, Bej :D
egyébként Dani, úgy, hogy majd megpróbálok olyan csúnya lenni mint Te... bár az úgysem sikerülhet :P ahhoz nagyon le kéne adni a szintet...

Bej 2009.10.12. 15:57:02

ezt hogy? legutóbb én még kommentként láttam...

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.12. 20:32:40

igen, tudom, ezt is, amit most írt Dani, ezt is töröltem :P igazából, nem, kapok egy mélt, hogy komment jött. rákattintok a linkre; erre átirányít az admin-oldalra a kommentekhez, ahol nem tölti be teljesen az oldalt... és utána már itt sem jelenik meg. írjatok bugreportot :P

DannyBoy 2009.10.12. 21:20:03

Mien szisztematikus cenzúra ez már?:D Így nem lehet kommunikálni:D
süti beállítások módosítása