Valahogy ugyanaz az érzésem van, mint az első szemeszterben volt. Amíg nem volt iskola, egyszerűen hihetetlen lassan telt az idő; minden nap hosszúnak tűnt. Most, hogy megint kell órákra járni, még fel sem keltem, már vacsora van. Aztán este, aztán már alvás, hogy megint kelhessek... mókuskerék rlz.

Egyébként nem sok minden új dolog történt. Visszakaptuk a Marketing Assignmentet (ha még emlékeztek, 2500 szavas Burger King marketing environmental analysis, decemberben kellett leadni), és 63%-os lett (40%-os súlyozással ez ugye 25%). Ez így elsőre nekem kevésnek tűnt, de itt úgy látszik, már azt értékelni kell, ha 50-60% körül/felett van. A diákok 4%-a kapott it 1st-öt (>70%), 46%-a pedig 2.1-et (60-70%), és én is ide tartozok. A tanár azt mondta, hogy ez elsőévestől nem rossz teljesítmény. Azért én igyekszem hajtani a 70% felettire... apró elégtétel csak, hogy Aberconway Hallból ebből is én írtam a legjobbat.

A vizsgaeredményekről még mindig semmi hír, ellenben a jövőhét elején (ergó holnap-holnapután) környékén kapjuk vissza a PinO (People in Org.-s) esszénket, amit szintén decemberben kellett leadni. Szörnyű volt a tanár, én nem értettem az anyagot, úgyhogy összekamuztam 1500 szót (az egész tantárgy egyébként kamu), kíváncsi vagyok, hogy mit adnak rá. 20%-ot ér a végső jegyben.

Más, világi problémáim most éppen a betegségem - hasmenés, gyengeség; valamint a wc eldugulása. Hálistennek már megoldódott, de idegesítő, hogy átlag kéthetente egy-másfél napig szinte használhatatlan... és ez, párosítva az előző említett dologgal vicces kimenetelű lehet. Nem ragozom.

Amint történik valami különleges a mindennapi rutinon, edzésen, tanuláson és főzésen kívül, ígérem, azonnal írok megint :) Addig is legyetek jók, ha tudtok (8)...

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr401735773

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manócs 2010.02.10. 00:24:30

Ti még csak most kapjátok vissza az esszéket??? Nekünk még karácsony előtt visszaadtak mindent. És nekem is volt egy kamu esszém, ami legnagyobb meglepetésemre 40% helyett 70% lett (és 40%-ot ér a féléves jegyben), a másik két esszém meg 85% lett. :-)

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2010.02.10. 00:26:13

Igen, nagyon szar. Mondjuk nekünk az uccsó héten kellett leadni ezt a kettőt amit most kaptunk vissza meg amit holnap v holnapután kapunk...
grat :) ezek szerint Te vagy sokkal jobb vagy, vagy sokkal gyengébben pontoznak. nálunk nagyon durva. Pl 75%osnál jobb marketingről még nem hallottam...

Manócs 2010.02.10. 21:56:45

@Beze: Vagy 2 évig tanultam közgázt és ráadásként nagyon élénk a fantáziám! :-)
süti beállítások módosítása