7

... azaz kilenc kerek nap (pontosabban 7 nap, 00 óra, 35 perc és 39 mp) múlva fog leszállni a gépem Ferihegy 1-re. Mit ne mondjak, már nagyon várom. Oké, hogy jó itt, meg megszoktam, meg szeretem meg élvezem, de azért otthon az mégiscsak otthon. Úgyhogy mágyák haza!!!

Tegnap nem írtam. Mert ugyanarról szólt a napom, mint ma: sokáig alvás, esszéírás/olvasás... najó, este jót dumáltunk a srácokkal, egészen sokáig kint voltunk a konyhában; és végülis alkoholmentes házibulit tartottunk. Néha ilyen is kell :)

Ma meg... hmm, vettem még pár ajándékot, aztán esszét írtam, aztán most megyek főzni, még utoljára itt idén. Aztán esszé. Mert ez a People in Organisations akkora kamutantárgy, hogy hihetetlen; undorító. Pfuj de utálom :( wháh...

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr151578569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása