Beze 2010.01.11. 12:59

Vizsgaidőszak

Kedves mindenki, bocsánat, hogy az elmúlt héten nem írtam, mentségemre legyen az ezen a héten történő három vizsgám... szóval, hogy mi is történt... kezdeném azzal, hogy elég hamar sikerült visszarázódnom az itteni életbe. Úgy látszik, az agyam tényleg külön mappákban tartja az otthoni meg az itthoni életemet. Budapesten olyan volt, mintha sose hagytam volna el, és itt szintén ez az érzés kerülgetett. Persze azért az otthon töltött három hét kicsit feltöltött :)

Vasárnap elmentem a nagyteszkóba, ami jó fél óra séta ide, meg lidlbe is, úgyhogy kajám is lett egy csapásra. Aztán a hét rutinosan telt: beosztottam az időmet a vizsgatanulásra. Egyik nap egy témát olvasok el, másik nap jegyzet, majd még egy téma, stb. Főleg a mai Principles of BusMan vizsgámra készültem, hiszen a háromból ez az egyetlen, ami féléves tantárgy, és így 100%-os súlyozású. A tanár a 18 témát leszűkítette nekünk 8-ra, mondván, hogy ezekből várhatóak kérdések. Úgy gondoltam, hogy kettőt nagyon jól megtanulok, másik kettőt is esszéírási szinten, és az elég lesz. Úgy is néz ki, hogy elég lett; legalábbis a nagyon-megtanulós témák egyikéből írtam egy gyengusz esszét, a kevésbé-megtanulósból pedig egy viszonylag jobbat - feltéve, hogy nem értelmeztem félre a kérdést...

Még van egy könyvelés és egy statisztika vizsgám, amikre ugyan még nem tanultam, de "csak" 20%-ot érnek az évvégi jegyben. Ami külön jó, hogy statiksztikát - legalábbis a nagy részét - már vettem IB High Matekon, úgyhogy, míg elég sok diák küszködik vele, nekem az remélhetőleg jobban fog menni. Jah, és IB. Ismét előjött egy remek tulajdonsága. A vizsga egy hatalmas Sports Hallban (parasztias nevén tornateremben :D) volt, kb 600 diákkal... viszont a vizsgakörülmények teljesen olyanok voltak, mint IB-n. Tudom, hogy sima érettségin is ilyesmi a dolog, de azért mégis jó volt látni, hogy volt asztalszám (annó ez egyéni kód volt, IB-sok, rémlik még a 0680 meg a 003 stb? :P), ugyanúgy ki kellett tölteni az elején egy lapot kódokkal, hány füzetet adtunk be, melyik kérdést válaszoltuk meg. Felolvasták az elején, még ha nem is olyan hosszan, hogy mit nem szabad; szóval eléggé ismerős érzés volt :)

És ami még történt a múlt héten: excesszív fekvőtámasz-verseny Jetli ellen Liuval (mi nyertünk XD neki 350 volt, míg Liunak 170, nekem 200, azaz 370 :D), egy kis honvágy, egy kis főzés, vásárlás, új órarend és cooking-rota nyomtatás, pihentetésképpen Plants vs Zombie-zás (ajánlom mindenkinek ;), hóesés és mínuszok (bizony, itt a UK-ben. Talán hallottátok, máshol mínuszrekordok vannak és akadozik a közlekedés. Itt nagyrészt le vannak fagyva a járdák, meg -2 és 2 °C között van a hőmérséklet, de extrém körülmény nincs - azért az jó, hogy télies a hangulat :)).

Most azt hiszem alszom egyet, hiszen máskor ilyen körül kelek, most meg öt órája fent vagyok, túl egy két órás vizsgán - már naaaagyon kellett wc-re mennem a végén XD és még utána egy fél órás út haza o.O - meg egy kis tanuláson. Szóval aztán főzés, mert cseréltem tegnap Jettel, majd tanulás a szerdai csodára.

Tanuljatok Ti is, mert az jó ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr41663431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manócs 2010.01.13. 19:11:09

Hogy emlékszünk-e a számokra az asztalon??? Még ha álmomból keltenek is fell, akkor is tudom, hogy 000680016! :-D Csak nehogy ezt írjam majd a papírra...:S. Mikor végzel a vizsgákkal??? Nekem jövő héten lesz minden, úgyhogy utána lesz még egy 1 hetes szünetem (amíg mindenki más vizsgázni fog...). És itt is le vannak fagyva a járdák és nem ismerik a hólapát fogalmát (ezért is van 10 cm-es jégpáncél mindenhol...:/ )

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2010.01.13. 19:43:31

:D:D a régi szép idők, nemigaz? :D
nekem pénteken van az uccsó, meg ma volt még 1, de a pénteki az stats, nagyrészt már vettük matekon annó... aztán szintén 1 hét szünet nekem is...
jégpáncél is stimmel ^^ de így vicces :D
süti beállítások módosítása