Beze 2010.03.03. 20:51

Eredmények

Most csak egy rövid bejegyzés a héten begyűjtött eredményekről:

Study Skills - a rendszeres blogolvasó biztos emlékszik az első féléves kamutantárgyra, amelynek értéke 0, azaz nulla kredit. Mondanám, hogy érdemes volt bejárni órákra, de ez nem igaz... A lényeg az a 10 perc munka volt, amit decemberben kellett alkotni: egy plakátot kellett csinálni BÁRMILYEN business managementhez kapcsolódó témából. Úgy döntöttünk annó, hogy az iPod marketing mixéből fogunk nagysikerű posztert összeeszkábálni. Az sikerült belőle, hogy az egyetlen ábra az én teljesen élethű (hehe :D) iPodom volt. Piszkozatot írtunk, de végül nem tisztáztuk: mindenkinek kivágtuk az adott papírjából a részletet, és összeragasztgattuk (!) egy nagy A4-es lapra. Mit ne mondjak, gyönyörű lett. Viszont, a hétfőn kapott papír tanulsága szerint 43 pontot ért (gondolom 100ból, bár nem biztos :P). A lényeg viszont, ez a papír egy CERTIFICATE :D. Bizonyítvány arról, hogy ezt a module-t teljesítettem... oda van írva az aljára, hogy "very well done." :P Röhejes :D:D

A másik eredmény az a statisztika vizsga volna. Kicsit komolyabb vizek :) 91%-ot kaptam, amivel a kurzuson a tulajdonképpeni 2. helyet értem el, 350 emberből (lett egy 94%-os, meg még két 91-es). Ez nagyon jót tett az önbizalmamnak; motivációmnak azonban kevésbé használt: erre a vizsgára mindössze 2 órát tanultam. A Prince of BusMan-re bezzeg, amit elrontottam (jövőhéten tudjuk meg várhatóan az eredményt), arra meg egy hétig készültem: kérdezem én, minek? :P Lényeg, hogy matekból - még ha felejtek is valamennyit - a briteknél jobb vagyok :D Bár ezen az, aki ismeri az GCSE vagy A-level matek oktatási anyagot, nem csodálkozik. Sajnos nagyon több matek nem lesz a kurzuson (max. könyvelésnél, de ott sem az a lényeg), de ez is jó volt :)

Most pedig irány a várakozás az utolsó vizsgaeredményre... drukkoljatok! ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr781806871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása