Beze 2009.09.18. 03:09

Mit is írjak...

Ma, azaz tegnap forgalmas napom volt.

Amikor felkeltem, először azt hittem otthon vagyok. Aztán rájöttem, hogy valami nem stimmel... esetleg lehet, hogy 2000 kilométerrel odébb fekszem :) Szóval az ágyam tényleg jó, a matrac kényelmes, a paplan meleg, és úgy az egész szobám otthonos lesz szép lassan.

Sokfelé voltunk. Először is, elmentünk a Tescoba nagybevásárolni. Has (mert ugye háttal nem kezdünk mondatot, haha :P), mit ne mondjak, én is ott hagytam 30 fontot, de Jetliék, akik ágyneműt és edényeket is most vettek, Tutival együtt majdnem hétszer annyit fizettek... árakról meg annyit, hogy:

készétel (tészta szósszal) - 28-66 pence
bowl, plates - 1 pound
sugar (2kg) - 1.83 pounds (!)
still water (5l) - 0,93 pounds (Tesco water, I don't expect too much)
dish drainer - 2,25 pound
Tesco value eggs (10db) - 1 pound
air freshener (tesco, de meglepően jó illatú) - 0,28 pounds (hehh, jó vásár XD)
baguette - 0,65 pounds, kenyér 1 font körül van

egyelőre ennyi, majd még egyéb dolgokról is írok ha kérdeztek/kéritek.

Voltunk még Ikeában is délután, és mivel Bandi meghalt (nyugodjék békében), kérdezősködés után kerültünk oda. Mit ne mondjak, mindenki halál udvarias, kedves és segítőkész. Az egyik csávó például ötször elmondta az útvonalat, mert nehéz volt megjegyezni (menj ki a főútra, fordulj jobbra, ott az első lámpánál jobbra, át a híd alatt, a következő lámpánál balra, aztán mész sokat, majd jobbra, majd megint jobbra...ezt így hirtelenjében), és egy másik nő is nagyon mosolygósan adta elő a dolgokat :) szóval így élvezet még eltévedni is... de végül eljutottunk oda. Vettem egy kis éjjeliszekrényt, meg egy polcot még a wardrobe mellé.

Jah, és csináltattam Student ID-t. Igazából első körben telefont akartam venni, előfizetésest. Csak ahhoz kell olyan bankkártya, amin chip is van. Ahhoz meg bankszámla kell. Amit csak akkor tudok nyitni, ha van banki levelem az egyetemtől. Amit persze csak diákigazolvánnyal tudok igényelni. Szóval diákot kértem, meg már van levelem is, holnap megyek számlát nyitni (HSBC)... elméletileg 7 nap a kártya, és utána lesz telóm is (Nokia 5530, 15pounds/month, unlimited texts, 300 minutes).

Igen, mégvalami. Megnéztem a mosatást. A mosoda közel van, de iszonyat drága: egy mosás 2 font, egy szárítás (ami kötelező!) 1 font, tehát 3 font, ráadásul saját mosópor kell hozzá. Úgyhogy azt hiszem igen ritkán fogok mosni XD

Jah, és igen, Manócs, két emberre jut egy fürdőszoba. Oltári mák :))

Legyetek jók addig is amíg visszaérek.


PS: ma megjött a másik két lakótársam is. Adrien, Amy szomszédja egy Malajziai srác, visszafogottnak, de jó fejnek tűnik. Jason, az én szobatársam viszont kicsit fura. Első körben rögtön elhagyta a kártyáját, amit lelkünkre köttötek, hogy SOHA ne hagyjunk el :P Meg a diszkóban este kicsit nem férfi-módra táncolt... és vele kell osztoznom a fürdőszobán ^^ érdekes lesz, mit ne mondjak...

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr901389831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DannyBoy 2009.09.18. 20:45:00

Nagyon jónak tűnik, ahogy most meg az előző bejegyzésben leírtad...alig várom, hogy láthassam:D Remélem jól telnek majd a napjaid...bazz, már most hiányzol...kivel fogok zúzni ZF koncerteken...:D

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.09.18. 22:03:41

Hát gyere :) sajnos egy hónapban egyszer fogadhatunk max 2 napra vendégeket, úgyhogy őszi szünetben (ha van olyanod) már jöhetsz is ;)
küldjek egy tincs hajat? :D majd azzal XD

Manócs 2009.09.19. 00:05:05

Egy aprócska tanács... Ne szappant használj, hanem inkább tusfürdőt!!!! :-)))
Drukkoljatok nekem is! Bár engem a szappanos veszély nem fenyeget, de ki tudja mi vár rám! :-)
süti beállítások módosítása