Beze 2013.05.12. 16:00

The End

Több, mint két éve írtam utoljára bejegyzést.

Régóta fontolgatom, hogy illendő lenne lezárni ez a blogot, ha már elkezdtem annó nagy lelkesen. Remekül kijött volna a lépés, ha nem Cardiffban kapok munkát diplomázás után - mert akkor ugye véget ért volna a Life in Cardiff. De maradtam. A blognak viszont mennie kell.

Szóval az utolsó poszt a 2. évem közepén született, és már akkor is alig-alig írtam. El sem tudom mondani, hogy mennyi minden történt azóta. Költöztettem 4 ember cuccát egyedül; harmadik évre találtunk egy remek házat; megismerkedtem egy fantasztikus lánnyal. Aztán lediplomáztam, hónapokig kerestem munkát... 2012-ben öt különböző helyen laktam, tehát négyszer költöztem. Míg végre novemberben találtam egy jó állást, és stabilizálódott az életem.

Hogy bővebben mi történt? Nem hiszem, hogy ezt amúgy is olvassa bárki, inkább csak formalitásként áll itt ez a zárás. Szóval nem fogom leírni. A lényeg az, hogy ha kérdésed van határátkeléssel, oktatással, árakkal vagy netán munkakereséssel kapcsolatban, szívesen segítek. Megtalálsz fészbukon. :)

Ezúttal is köszönöm azoknak, akik olvasták 2009-től a bejegyzéseket (úristen, de rég volt! :) ). Legyetek jók, tanuljatok sokat, és nézzetek körül a világban! 

Üdvözlettel,

Beze

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr325296734
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása