Beze 2010.02.20. 19:30

Hogy repül az idő?!

 Jééé, már megint eltelt egy-két hét :P Sajnálom, hogy nem írtam, remélem aki akart, az kontaktált velem... igazából sok érdekes, említésre méltó dolog nem történt, ami meg igen, azt most igyekszem megosztani Veletek.

Szóval, most már biztos, hogy jövőre is Cardiffban fogok lakni; ha anyagi helyzetem nem engedi, akkor dolgozni fogok - de aláírtuk a szerződést a Keylet irodával (elég minőségi egyébként, eddig úgy tűnt legalábbis - kopp,kopp). Jövőre tehát, most már hivatalosan is, Colum Road 12 alatt fogunk lakni heten (Taylor, Simon, Quan, Tuti, Jetli, Liu és jómagam). Ugye 250font/hó, a nyári hónapok (ha nem költözünk be) félárom, rezsi kb 20font/hó. Egyébként vicces például, hogy az irányítószám hogy változott meg: eddig CF10 3EJ volt, most CF10 3EG (!!) lesz majd XD Remélem sikerül megjegyezni. Billentyűzeten egészen két karakterrel odébb van :O

Nade, más jó hír, egy kis rosszal vegyítve. A kérdéses Principles of BusMan eredményemet még mindig nem tudom, pedig már eléggé tűkön ülök... nem szeretnék visszajönni augusztusban, reményeim vannak egy jóféle Csibetáborra inkább ;) Szóval, ugyan erre még várni kell, azonban a decemberben leadott People in Organisations esszémet (röviden: PinO) visszakaptam. Ez volt az - remélem akkor leírtam -, amibe nem fektettem időt. A tantárgyat első félévben egy összevissza, szeleburdi tanár tartotta, rendszerezetlen jegyzetekkel, felismerhetetlen struktúrával. Kamutárgy amúgy is; így meg pláne rossz volt. Szóval elolvastam a feladatot, kinyitottam a könyvet, megkerestem nagy nehezen az ideillő jegyzeteket, googleöztem pár cikket (csak hogy jól nézzen ki a bibliográfia :P), majd egy az egyben elmondtam azt, amit a tanár a jegyzetben (gondoltam egyetemen ezt nem értékelik, hisz önálló gondolkodás kell, stb). Át se olvastam, ami miatt később meg is kaptam az egyetlen kritikát: rossz fogalmazás. 70% lett ^^ (1st degree-t érő dolog)... megintcsak annyit tudok mondani, hogy IB rlz. Óje.

Szóval ezenkívül próbálok tanulgatni, helyes mederbe terelni az alvási rendszeremet, gitározgatni... és repül az idő. Már csak egy hónap, és jönnek a látogatóim. Addig is (najó, lehet, hogy még előtte is írok :P) viszontlátásra!

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr311776537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása