Beze 2009.10.16. 03:55

Éjjel

Bizony, az éjszakai alvás mostanában nem az erősségem; az elmúlt napokban igen csekély mennyiségű csukott-szemű pihenés korlátozódott a sötétség időszakára, főleg nappal pótolom a dolgokat. Hogy ennek mi a kiváltója, a hozzászokás, a honvágy, vagy egyesek szerint a rossz matrac (szerintem nagyon jó :)), nem tudom. Mindenesetre most megpróbálok aludni, ha ezt befejeztem.

ÖRÖMHÍR! Sikerült tanulnom tegnap is és ma is :D Nem veszett ki belőlem a jó jegyzetíró énem sem, elkezdtem a Marketing nevű tantárgyamból jegyzetet írni (ami lényegében a Princ. of BusMan - Jetli szerint Busman Herceg :P - nevű tantárgyamat is fedi lényegében, de még az Economics-ba is belenyúlik), és az első chapterrel kész is lettem... dolgozom a lemaradáson; nem lesz egyszerű behozni, de legalább rákaptam az ízére, és nem is olyan rossz mint vártam. Sőt, még jól is esik egy kis agytorna. Csak ne lennék álmos hozzá :P

Mégvalami a tantárgyaimról: van egy Study Skills nevű tantárgyam, ahol azt tanítják, hogy hogy tanuljunk. De rájöttem, hogy ez azt feltételezi, hogy nem tudunk tanulni. Na most ha nem tudunk tanulni, akkor hiába tanítják, hogy hogy tanuljunk, mert nem fog menni. Az a tény, hogy ezt az agyament gondolatmenetet levezettem, azt feltételezi, hogy kritikus hozzáállásom és logikai készségem van, ami segít a tanulásban, vagyis semmi szükség a tantárgyra, semmiképpen :P

Egyébként még olyan érdekes dolog történt velem, hogy kaptam Anyától egy honvágy-csomagot, és most nyitottam ki valamelyik nap, és tök jó dolgok voltak benne ^^, többek között egy adag régi fénykép családról+rólam együtt; már ki is tűztem őket a falamra. Lehet, hogy hamarosan csinálok újabb képeket a szobámról, hogy kiderüljön mennyire laktam be/koszoltam össze...

Aztán már csak két hónap van hátra. És egy hónapja vagyok itthon... ez igencsak 1/3-os arány. Addig még sokat fogok tanulni ám, rájöttem :P micsoda megkönnyebbülés lesz hazamenni, már előre örülök neki :D

Most meg alszok... késő van... avagy korán :) Jóéjszakát!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása