Igazából biztos csak elkezdeni nehéz, aztán majd jönnek a betűk. Mostanára azért összegyűlt pár dolog, amit megosztanék kedves olvasóközönségemmel; mégpedig nagyjából időrendben visszafelé menve.

Ha hülyeségeket írok néhanapján, vagy nincs szövegkohézió, akkor az a kedves tűzriadók, és az ezáltali fáradság miatt van... ugyanis, miután végre sikerült éjjel (! :P) aludnom, normálisan, fél5-kor mi másra kelhetnék, mint a néma csendből feltörő fejrepesztő vijjogó magas C-re. Nagy szentségelések közepette felkaptam a télikabátomat, cipőt, mobilt/kulcsot/bankkártyát, aztán vonulás le. Általában 5-6 perc alatt el szokták intézni. Most fél órán keresztül hallgathattuk a riasztót, mire végre elcsendesedett. Ilyenkor ugyan jó a hangulat az udvaron - a közös utálat a firealarm ellen ugye összekovácsol minket :) -, de azért erősen üdvözöltük a csendet... visszamentünk; levettem a kabátot, cipőt. Épp dőlnék be az ágyba, mikor... igen, újra. Nah vissza minden, hogy még negyed órát állhassunk lent. Természetesen utána már nem tudtam elaludni, csak 6 körül... persze negyed 7kor mi másra ébrednék, mint a hőn vágyott, rég hallott hangra. "Szerencsére" most csak addig tartott, amíg mindenkit felébresztett (5mp) és már el is hallgatott. Azt már hadd ne említsem, hogy miután sikerült visszaaludnom, 8-kor sem a saját ébresztőórám hangjára ébredtem, de Liu arról számolt be, hogy ő délután 1-kor ugyanígy járt. Elromlott ugyanis az egyik érzékelő...

Kicsit visszafelé az időben: munka. Kitöltöttem még múlt héten vagy mikor egy online jelentkezést a McDonald'snél, el is hívtak interjúra; kedden mentem. Mikor beléptem a mekibe, 1 kassza volt nyitva, ahol egy mosolygós fiatal srác állt. Mondtam, hogy interjúra jöttem, a menedzsert keresem... de hogy ő nincs bent. Viszont közben a névtáblájára siklott a tekintetem, gyanús volt az ismerős akcentus: "Zoltan". Mondta - már magyarul -, hogy májusban jött ki dolgozni, és hogy jó lenne már magyar szót hallania... mondtam, hogy tessék :) Közben kiderült, hogy a software-ük csődöt mondott, és mindenkit össze-vissza utalt be interjúra, de mehetek. Elbeszélgetett a menedzser velem, de hát nagy hátrányom volt, hogy karácsonykor sem vagyok itthon és valószínűleg nyárra is hazamegyek. Így a ma érkezett ímélben az állt, hogy nem kérnek :( Úgyhogy a munkavadászat folytatódik.

Liu mesélte egyébként, ha már a cardiffi magyaroknál tartunk, hogy odament hozzá a stúdióban egy kínai csaj (Pekingben született), hogy "szia, Tatabányáról vagyok" :D Kicsi a világ... a pasija is magyar, úgy hírlik, úgyhogy vasárnap összefutunk velük egy stúdiólátogatással egybekötve. Mint kiderül, azért vagyunk itt páran...

Érdekességek még: ma könyvelés tutorial-en ír tanárunk volt; úgyhogy végre hallhattam ír akcentust is, ami határozottan vicces volt :P Se nem tetszett, se nem nem tetszett; viszonylag érthetően beszélt - mint a tanárok többsége -, úgyhogy nem volt gond. Egyébként egy-két embert még mindig nem értek itt, mondjuk nekik saját bevallásuk szerint is szar akcentusuk van és az elején még egymást sem értették :D Ami azért valljuk be, elég érdekes... én nem hiszem, hogy nagyon tudnék úgy magyarul beszélni, hogy ne értene meg bárki valamennyit is (kiejtésileg).

A másik nagy izgalom, hogy a kedves mosodát fel kéne robbantani. Elnyelte 2,4 fontomat a szárítógép -.- Bedobtam, és mint egy jó magyar kólásautomata, egyszerűen nem reagált semmilyen gombnyomogatásra. Mindez azután, hogy előző nap simán nem tudtam mosni, mert minden mosógép foglalt volt. Pont akkor, mikor én mentem. Nem baj, cserébe felfedeztem, hogy a Flat5-nak normális - vadonatúj (!) -, bontatlan vasalódeszkája van (azaz nem vasaltak másfél hónapja semmit :P) a mi ferde ellenben poros deszkánkkal ellentétben (a deszkán lévő textilanyagban van a por - nem lehet kiszedni); úgyhogy szimplán behúztam az újabbikat :) Kicsit volt csak kényelmesebb a vasalás ;)

A harmadik pedig egy kicsit a jövőbe tekint. Holnap ugyanis Halloween, amit itt nagy előszeretettel ünnepelnek (sajnos otthon is inkább ez jön divatba farsang helyett :S), úgyhogy erős készültség van :) Álarcos mulatság lesz, és sok jófélét fogunk látni, azt hiszem. Jetli például rózsaszín tündérke lesz :P, Liu Joker ("Ladies and gentlemen, we're tonight's entertainment"), én pedig laza kék-fehér arcfestékkel és egy méteres fejszével William Wallace-t fogom alakítani... de fogunk látni múmiát, pumpkinheadet és nindzsát is, ha minden igaz... (képek várhatóak ;))

Noh, azt hiszem, hogy mára ennyi futotta. Legyetek jók és álmodjatok szépeket!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr481487982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása