Beze 2009.10.24. 19:09

Gyógykúra

Hogy mi ellen? Időjárás. Kivételesen brit idő van: szürke ég, majdnemhogy sötét hatkor (ezt nem szeretem a télben -.-), néha-néha szemerkélő eső, meg hűűűsség. Úgyhogy gondoltam, segítek magamon, Isten is megsegít. Ez utóbbira még várni kell, de saját-segítség megvolt :) Szóval csináltam sült virslit, 5 tojásból rántottát sajttal-sonkával, hozzá 4 szelet piritóst, 1 bögre forró milford vérnarancs teját, majd a végére egy kis csokipudingot, és most éppen kipukkad a hasam :) De szerencsésen felmelegedtem, úgyhogy mission accomplished.

Jah, egyébként aki nem tudná, Magyarország Európabajnok lett, fociban. Torghelle lőtte a legtöbb gólt (9et), és a döntőben Norvégiát vertük meg 3-1re. Igazából mindez tegnap éjjel történt Tuti szobájában, egy tv-nek is beillő monitoron nézvén az eseményeket, amelyet hárman (Jet, Tuti és jómagam) irányítottunk 2 konzollal és egy billentyűzettel. Magyarán játszottunk a gépen, jó pár órát, de jól esett. Anglia világbajnok lett :) Az a legjobb, hogy hárman tudunk egy csapatban lenni... lehet, hogy máskor is visszanézek majd :P

De addig is, Marketing Virtual Tutorial - azaz neten keresztül leadandó seminar. A csoport 7 főt számlál, és egy STEP analízist kell végeznünk a Pampers cégen (szociális-kulturális, technikai, gazdasági és politikai viszgálat), ebből én az "S" betűért vagyok felelős Linával együtt (aki szintén Aberconway Hall-os). Úgyhogy ma este ezt fogjuk csinálni. Holnap meg holnapután (igen, nincs órám hétfőn!!! :D) meg Economics essay-t írhatok, nagy örömömre.

De addig is, iszok még egy teját :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr971472387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.10.27. 12:58:22

En az Economics assignmentet ma este fogom megirni, holnap meg rajzolgatok hozza szemlelteto abrakat.

Market virtual tutoriallal viszont szarban vagyok, rajtam kivul meg senki nem csinalt semmit es a virtual tutorunk emailben megallas nelkul cseszeget, h dolgozzunk, illetve, h adjuk meg azoknak a nevet, akik nem dolgozonak.
süti beállítások módosítása