Beze 2009.10.20. 22:28

Kedd

Ráadásul páros hét (Week 4), azaz reggel 9-től Statisztika tutorial. Jah, egyébként megtudtam, hogy Economicsből meg hétfőn reggel 9től van tutorial, kéthetente... először még jól nézett ki az órarendem, mert sokáig alhattam, egyetlen hátránya, hogy szét voltak szórva az órák. Na, most már szét is vannak szóra, meg még korán is kelhetek fel, de üsse kavics, én választottam, ezért fizetek :)

Felhívnám mindenkinek a figyelmét az előző bejegyzésem kommentjére (bocsánat a publicizálásért Lodovik Tremától): van még magyarajkú fresher rajtunk kívül Cardiffban, ráadásul vannak közös óráink is... nem rossz, kicsi a világ. Ráadásul, teljesen véletlenül talált meg: órán mutatta a tanár a Blackboard használatát, és mivel én kérdeztem a "fórum"-ban, látta a magyar neven. Remélem majd összefutunk valamikor.

Kaptam csekkfüzetet... haha ... ahogy Jakó is írta fészbukon: most már lehet osztogatni a kisgyerekeknek, akit elütött a nemlétező autójával :P Ez azért státuszszimbólum, akárhogyis. Felveszem az öltönyömet, se hitelkártya, se pénz, csak egy toll, csekkfüzet, rothadt drága karóra meg mégdrágább mobil; opcionálisan 9mm-es az övbe, aztán go :) Ha meg fizetni kell, csak előkapod ... mármint a csekkfüzetet, nem azt (nem a pisztolyt :P), két firkantással az áldozat elé veted. Majd mikor azt hiszi, hogy jól járt, elmegy, akkor letiltatod... 

Azt hiszem mára ennyi. Addig is, hajrá Loki!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr811464283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DannyBoy 2009.10.21. 09:26:20

De sajnállak, h korán kell kelned:D Mennyi is az út a suliba? 2 perc?:P Jah, mikor jössz haza, kaphatok pár kitöltetlen csekket?:D Elég az aláírásod...;)
süti beállítások módosítása