Melyikkel kezdjem? Jó, megyek időrendi sorrendben :)

Szóval pénteken vettem ki könyvet a könyvtárból. Nekem nagyon bejött!! Elég nagy az alapterülete, és ráadásul két emeleten van. Szóval neten meg kell nézni - ha esetleg otthon elfelejtetted, akkor rengeteg gép van, legalább 25 -, hogy mi a könyv pontos száma, ami megadja, hogy hol található. Két rész van, a Short Loan section (rövid kölcsönzési idő), meg a hosszú. Az előbbiben találhatók a tankönyvek főleg: van amit 4 órára lehet kivenni, van amit 1 napra, van amit 1 hétre. Ha valaki lefoglalja, utána vissza kell vinned, ha nem még hosszabbíthatsz, akár neten is. Szóval kivettem három könyvet... automatából :D Be kell dugni a diákigazolványt, leolvassa a vonalkódot; utána berakjuk a scanner alá a könyvet, és borító alajpán felismeri (lehet, hogy mágneskód, nem tudom), és kiírja. Ki is lehet nyomtatni, hogy mi van nálam, és mikor kell visszavinni. Szóval nagyon pöpec. Van laptop-terület is, csöndes tanulórészleg, sok gép, mint mondtam, valamint egy kanapés terület, ahol lehet a friss magazinokat (természetesen közgáz és business mind) és újságokat olvasgatni; de megy a tv a híradóval is.

Ezután elmentem leadni a direct debit mandate-emet, vagyis azt a papírt, ami megadja a banki adataimat, hogy ki tudjam fizetni a szállásdíjat. A Unionból elküldtek a Pénzügyi központba, ami nem volt vészesen messze, kb fél óra séta, csak már akkor is iszonyat éhes és álmos voltam, mikor elindultam. Ott azt mondták, hogy csak tandíjról fogadnak el ilyen papírt, a szállással kapcsolatban Talybont Court-ra menjek, ami a szállástól kb negyed órára van - a másik irányban. Szóval vissza fél óra, éhesen, leragadó szemekkel... el Talybont-ba, ahol annyi volt, hogy "Uram, ezt szeretném leadni..." "Rendben, köszönjük, viszlát..." Csak kicsit szidtam a Unionos recepcióst :P

Aztán tegnap este volt itt egy csaj, Simon ismerőse, egy japánszakra jár vele. Taylornak hívják... és Jet mondta, hogy tud magyarul. Mondom miiiii??? Hát kiderült, hogy a pasija magyar; kérdeztük hova járt középiskolába. Trefort Ágoston Kéttan. Kispest. Ott, tőlem két utcára :):D Alig hittem el. Taylor nem túl jól beszél - természetesen káromkodni kiválóan tud XD - magyarul, de elég sokat ért. Kérdezte, hogy ismerem-e a Morrison's-t, mert hogy ő imádja. Úgyhogy nyáron megyünk ^^ Szóval magyarok tényleg mindenhol vannak... Liu mesélte, hogy ő mikor Lidl-ben volt, akkor hallotta, hogy "van szatyrod?" Két felnőtt beszélgetett...

Ping-pong meg háááát. Voltam, és élveztem is, végre egy kis mozgás, rámfért. A Welsh Institute of Sports-ban volt, a Bute park túloldalán, ami 25 perc sétát jelentett, viszont rájöttem, hogy a Bute park igen szép :) és jó levegő van. Szóval odaértem; volt 10 asztal. Kiderült, hogy a csapatban még van 3 hely, és voltunk rá kb 25-en. Először csoportkörök, aztán tovább... csoportban 2. lettem (egy csuszán múlt -.-), elég kemény meccsekkel. Volt, hogy 0-1ről fordítottam 2-1-re, úgy, hogy az utolsó szettben 8-3ra vezetett az ellenfél, aztán nyertem 11-9re :P Szóval élveztem a dolgokat. Sajnos a csoportkör után kiestem, teljesen jogosan, bár kicsit több odafigyeléssel talán hozhattam volna egy szettet. Mindenestre élveztem a 2 óra mozgást, most kellemesen fáradt vagyok :) Szombatonként el fogok járni azt hiszem.

 

 

Jó éjszakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr701425834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Imolka 2009.10.04. 17:32:06

Amikor azt mondod, hogy Simon, akkor arról a Simon-ról beszélsz, aki tanított minket?:$

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.04. 17:33:23

nem, az egyik lakótársamat hívják így :)

Bej 2009.10.04. 21:13:43

tényleg szép az a park (tetszik a sárga-piros fa), de mi az a betonút a közepén??

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.04. 21:15:48

gondolom nem akarnál Te sem sárban sétálni mikor egyfolytában esik az eső :P

Bej 2009.10.04. 21:18:37

már ne is haragudj, de esőben nem megyek sétálni:P és a köves út pont megfelelő lenne a környezethez :)

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.04. 21:23:46

nem, de eső után igen ;) a köves út meg nagyon csúszik... de feel free to come here and lekövezni :P
süti beállítások módosítása