Beze 2009.11.29. 00:56

Cím

Hm. Az ember észre sem veszi, úgy elrepül az idő... hihetetlen, hogy szeptember milyen lassú volt; de ahogy több idő telik el, egyre gyorsabban telik. Az utolsó hónap egyszerűen eltűnt, és már ott tartok, hogy kedden le kell adni a 40%-ot érő marketing essayt. Remélem jól sikerült/fog sikerülni; mert 40% a bukási határ minden tantárgyból, ergó ha ezt megírom 100%-ra (amit azért kétlek - IB után tudom, hogy kb mire számíthatok) akkor nem kéne többet marketinget tanulni, átmennék simán...

Hogy mi történt az elmúlt két hétben? Sokminden, mégis semmi. Voltam többször a városban; és rájöttem, hogy mivel jól osztottam be a pénzt, lesz miből karácsonyi partyra forralt bort venni :) 11-én ugyanis egy házi Aberconway karácsonyt, jómagam szervezésében. Húztunk neveket is ajándékozáshoz; nem árulom el, hogy kit húztam, bár úgyse értené, ha nézné is a blogomat; mindenesetre csomózok neki egy karkötőt, majd felrakom a képét.

A héten egyébként beteg voltam, ami nem volt túl jó; viszont itt nagy előny, hogy betegen is be lehet járni iskolába. Ugyanis arra nagyon betegen is - én meg még az se voltam - képes az ember, hogy felkeljen, vánszorogjon 1 percet, leüljön, bambuljon 50 percig, majd megint vánszorogjon 1 percet. Szóval nem hagytam ki órákat, aminek nem feltétlenül volt értelme :)

Egyébként haladunk az anyagokkal, a közgázt például már be is fejeztük: egyik órán kijelentette a tanár, hogy akkor ez volt a vége (hétfőnként van két óránk, 1től és 5től), és az 5 órás óra elmarad. Tapsvihar... aztán, hogy a jövőheti 1órás órán (azaz holnap) esszéírós óra van, elmondja, hogy majd májusban a vizsgán mire figyeljünk; és az öt órás óra elmarad... tapsvihar :D Majd mondta, hogy az utolsó héten "surgery class" lesz, azaz átlalunk, előre feltett kérdésekre fog válaszolni... az öt órás óra pedig: menjünk kocsmába :D Jó, hát ha ez tanári utasítás, nem fogunk ellenkezni, nyilván :)

Jah, még egy szó a fűtésről: van. Durván 8/9-től 13:00-ig, majd 14/5-től 22:00-ig. Éjjel nincs, éjjel hideg van (bár valamennyi fűtést biztosít a falon körbefutó melegvizet biztosító cső)... viszont ha megy a fűtés meg lehet dögleni a melegtől. Totál nyitott ablaknál is bekönnyeztem a melegtől az asztalnál ülve. Szóval nem tudnak egyensúlyt tartani. Vagy fűtsenek végig normálisan, vagy nem tudom, de ne így. Olyan remek, mint a csaprendszerük: vagy leégeted magad, vagy lefagyasztod magad (ugye külön meleg- és hidegvizes csap van a mosdónál), de persze a hidegvizes csap csak akkor jéghideg, ha kezet akarok mosni. Ha üveget szeretnék megtölteni hideg vízzel akkor mindjárt langyosabb lesz -.-

Most megyek, csomózok még egy picit, aztán irány az ágy. Jó éjszakát!

PS: Már csak bő két hét, és otthon vagyok ;)

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr51559969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.11.30. 01:48:23

Igazad volt a Marketingrol. A fele sincs kesz es mar csak 1 napom van hatra. Orange-ra mentem ra, anyag az lenne, de hendikeppes angollal szenvedek durvan.

Remelem, neked jobban megy/ment. :)

Holnapi Economicsra nem megyek (esszet irok) kedden talalkozunk.

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.11.30. 02:04:36

huh, sok szerencsét hozzá, ha tudok segíteni vmiben szólj. én már kész vagyok vele, csak végső simítások - grammatical check meg referencet kell beilleszteni, ami már nem igényel agyi munkát... (a gram.-et kedves native ismerősöm javítja :))

c u on tuesday

Manócs 2009.12.01. 13:11:23

En mar kesz vagyok minden esszemmel hala az egnek. Es mar csak bo 3 het es otthon vagyok en is!

PS: Utalom az angol billentyuzetet! Sorry az ekezetek hianya miatt! :-)

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.12.01. 18:09:04

Telefonom nincs topopolva ezert ide irom:

Holnap lesz egy karacsonyi buli a 13 Llandough Streeten. (Woodvilletol nincs besz, google mapsen nezzetek ra ha erdekel. Nagy haz, sok ember es sok random ember, szoval nem leszel/lesztek azzal egyedul, ha nem ismertek senkit.

Este nyolckor kezdodik.

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.12.01. 18:10:42

okkés, köszi, meglátjuk :)
hogy sikerült a marketing?

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.12.01. 21:40:28

@Beze: Blogomra kitettem. Szerintem jo lett, ha belenezel, es szerinted nem, akkor nem mondd el. Holnapi bulit meg semmikepp ne hagyjatok ki. Simonnak is szolj.
süti beállítások módosítása