Beze 2009.10.01. 17:26

Egy pár lecture után

Mit ne mondjak, érdekes lesz. Egyszerűen kavarog a fejemben a sok szó: vállalat, cég, profit, teljesítmény, behatás, kihatás, manager... nem tudok lassan különbséget tenni a Principles of BusMan és a Marketing tantárgyam között. Nagyon összefolynak a dolgok egyelőre.

Remélhetőleg ez a könyvek megszerzésével tisztázódni fog. Egyelőre nem tudom, hogy honnan lesznek meg: lesz jövőhéten egy használtkönyv-vásár; újonnan azért kicsit durva lenne mindegyiket megvenni. Egyelőre marad a könyvtár, a 8-10 példány a 400 diák számára; netán ha szerencsések vagyunk, akkor a digitális másolat.

Már ha valaki eljut a tanulásig. Többféle státusz van. Van, aki szimplán beteg, és nem jön órára: egyszerűen muszáj feküdnie. Van, aki beteg, és jön órára: miattuk nem lehetett hallani ma a mikroport nélküli professzort. A harmadik (amelybe én is beletartozom) az, aki - még - nem beteg, de szarul érzi magát: fáradt, levert, álmos (talán szédülés/hányinger ?). Úgyhogy szurkolok, hogy hirtelen gyógyuljon meg mindenki.

Más: néztem tegnap repjegy árakat. Valószínűleg december közepén már otthon leszek, viszont ami szomorú, hogy ugye január 3-ra vissza kell jönnöm. És a januári repülőjegyárak 40000Ft-nál kezdődnek, ami nekem kéne az 48k. December 30-a körül viszont csak 20-25k körül vannak... ami valószínűleg azzal az eredménnyel fog zárulni, hogy nem leszek otthon szilveszterkor :(( Még meglátjuk, dolgozok a megoldáson, hogy anyagilag és maradásilag is jó legyen :)

Holnap lenne 4 órám... aztán kiderült, hogy abból az egyik fajta az csak kéthetente lesz, és holnap nem, a másikból meg a pénteki óra csak a 6. héttől lesz megtartva :P szóval holnap is két órám lesz. viszont cserébe olvashatok, jóóóó sokat. Nem baj. Hobbim lesz a business management, elvégre én választottam ezt a szakot :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr11421081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Manócs 2009.10.01. 18:36:27

Én ma azok táborát gyarapítottam, akiknek egyszerűen feküdni kell...Isteni ám, közgáz helyett a lázzal küzdeni :-(

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.01. 18:53:50

jobbulást :) sok teja meg paracetanol ^^

Imolka 2009.10.01. 23:03:15

én még jól vagyok, de kicsit parázok, mert az egyik csaj, akivel relativ sokat lógok, kiderült, hogy swine flu-ja van. De közölte, hogy most már nem fertőző, csak hétfőig volt az... úgyhogy reménykedem, megúszom...
süti beállítások módosítása