Igazából csak azért írtam ilyen hülye címet, mert nem tudtam mit kitalálni :)

Szóval az elmúlt napok igen izgalmasabban teltek. Vettem telefont (Samsung 3500, 60font), így payasyougo (=domino/Vitamax)-os maradok; ami nem is baj, mert olcsóbban ki fogok jönni, mint az előfizetéssel. Egyébként nagyon tetszik a mobil, szerintem nagyon elegáns, és egy picit többet tud, mint az előző (pl. sokkal szebb a kijelzője), úgyhogy most nyomogatom egész nap :)

Aztán tegnap voltunk Beerfest-en. Ez úgy nézett ki, hogy a Walkabout nevű szórakozóhelyen - kb 25-30 perc séta innen - tartották; sok hosszú sörösasztal volt. Volt nagy, 8 pintes ( 1 pint kb 0,6l) söröskancsó is, lehetett burgert és kolbászt enni, valamint egy német zenekar, tipikus bajor öltözetben játszott tipikus bajor népdal-szerűségeket. Én nagyon élveztem a hangulatot, jó volt dumálni a többiekkel (még 1 sört én is megittam XD), meg követni a német bácsi által diktált jobbra-balra-előre-hátra-felállunk mutatványokat.

Aztán ma volt az első lecture-öm. Nem mondom, még mindig van mit szokni a füleimnek. Vicces akcentussal beszél Cal (Calvin Jones, Introduction to Eco), de jó fejnek tűnik. Segítőkész, és a Blackboard-on, ami egy iskolai szerver a mindenféle tantárgyak handoutjainak (= lapok anyakokról) feltöltésére, szóval ott sokmindent felrak. Ma még nem tanultunk - bár most 25 perc múlva lesz mégegy ilyen órám -, csak a bevezetést mondta el, azért ijesztően hangzik.

Munkát is kerestünk ma Jettel, a gumtree.com oldalon. Holnapig befejezem a CV-met, és elküldözgetem mindenfelé, valamint járkálni is fogunk. Egy prospektus-fotózásra már jelentkeztem; kíváncsi leszek, hogy mehetek-e: ha igen, akkor lehet, hogy én leszek a jövőévi Cardiff-szórólapokon XD az azért vicces lenne :D

Jah, és ma csináltam ebédre sült csirkecombot sültkrumplival. Viszont első nekifutásra rengeteg olajat tettem oda, és abban a pillanatban, hogy beleraktam a krumplit, kifutott. Ez azt eredményezte, hogy elkezdett füstölni, majd mikor levettem gyorsan a tűzhelyről - villany, természetesen - és azt lekapcsoltam, meggyulladt :P Folyamatosan ment az elszívó, úgyhogy füst alig volt, de lángolt az olaj. Tudni kell (*monoton hangon, összeszorított fogakkal* ugye, Gergő? :P:)), hogy nagyon szigorúak az eljárások. Eddig már háromszor volt tűzriadó: a füstérzékelő igen hamar bekapcsol. Ilyenkor meg kell várni amíg a biztonsági ember végignézi a lakásokat, hogy minden rendben van-e (kb 20 perc). Egyszer sem volt a háromból tűz. Most viszont, mikor tényleg volt, még csak be se kapcsolt a riasztó :P Igaz, egy nagyobb fújással sikerült eloltani....

A krumpli-husi végül igen finomra sikeredett ^^

Végezetül ismét egy kis ár-mutatás (Lidl, a legolcsóbb a környéken, talán a legközelebbi is: 10 perc séta... visszafelé, 8db 2Les vízzel nem volt vicces :P)

2L-es, legolcsóbb, mentes víz                        24p
akciós 1.5es almalé                                      50p
szeletelt füstöltsajt                                      1.23font
tojás (10db)                                               1 font
frankfurti virsli (meglepően jó, ahhoz képest hogy itteni :P csak vékony...), 10db     1,19font

és ha velem ellentétben nem vittél szatyrot:    3penny XD

Jó étvágyat!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr611413292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása