Beze 2009.10.19. 22:44

Sport, zene, tanulás

Régen írtam, gondoltam vetek ide egy-két szót, hátha valaki olvassa :)

Szóval azt hiszem, pénteken éjjel hagytam abba... azóta frissítettem a képeket (picasaweb.google.hu/bezeland/CardiffAberconwayHallFlat2Room1#5394026087637724962), szóval meg lehet nézni, hogy milyen csodásan be lett ám rendezve a szobám :)

Egészen mostanáig fantasztikus időben volt részünk. Egész hétvégén sütött a nap, és egy pulóver bőven elég is volt. Mi ezt egy kis mozgással háláltuk meg: kimentünk 11-en a közeli Bute-parkba focizni, naaagy füves focipályán félpályán. Később 12-en lettünk, úgyhogy két 6-os csapatot alakítva még a friss bronzérmes hasonló korú magyar fiúkat is lealáztuk volna :) Jó volt egy kicsit kimozdulni, nem idegyökerezni a gép elé, friss levegőt szívni. Mindenki kellemesen fáradtan ért haza, és mit ne mondjak, rég esett ilyen jól egy forró zuhany.

A vasárnapi napomat tömöre úgy lehetne jellemezni, hogy: semmi :P De tényleg, egy kis tanulástól eltekintve, abszolút semmit nem csináltam. Este Jetlivel ittunk egy üveg Tokajit (igazi kincs!!), meg megismerkedtünk Adrien (lakótársam) ismerőseivel, jót dumáltunk. Befejeztem GuitarPro-ban az egyik számomat (hurrá, már csak szöveget kéne írni :P), aztán lefeküdtem aludni 3 körül...

... hogy arra keljek fél5-kor, hogy csörög a telefonom. Venném fel, gondoltam elaludtam, de mégse szól. Pontosabban nem az :P Kikászálódtam, elkecmeregtem a másikig, hát Apa hívott fel véletlenül :) Nade mind1, röpke sikertelen visszaalvási kísérlet után írtam Szegának szülinapi sms-t, mert 20 lett, ezúton is halihó :), aztán durmoltam... volt két órám, majd Jettel bementünk a citycenterbe (ty-vel illik mondani, jó magyarosan :)) "shopping"olni. Vettem új gitárhúrokat - teszteltem, isteniek ^^ - meg néztünk csomóféle ruhát; találtam magamnak egy jó bőrdzsekit - pusztán 175 fontért. Odaseneki :)

Majd legközelebb ;) Addig írok egy kis Marketing-et, mert az jóóóó

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr401462004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.10.20. 19:31:54

Hello,
Cardiffban tanulok Buiness Managementet - fresher, mint te.

A mai marketing alatt az eloado megmutogatta, h hogyan lehed a blackboardon belul a discussionnel jatszadozni es akkor lattam, h valaki kommentelt magyar nevvel.

Llandough Streeten lakom, a Woodvilletol fel percre a Student Union fele setlva. Osszefuthatnank majd valamikor.

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.20. 20:09:37

Okké, miért ne. Én Aberconway Hallban lakom (nem tudom, visszanézted-e a blogban), tehát egy köpésre JHRC-től... és hárman vagyunk itt magyarok.
De akkor majd beszéljünk meg valamit ;)

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.10.20. 21:55:06

@Beze: Nagyszeru. Esetleg csutortok este woodville vagy Taf.
süti beállítások módosítása