Beze 2009.10.10. 20:01

Egy tartalmas nap...

Annak ellenére, hogy délben keltem, egészen sokmindent tettem ma - relatíve legalábbis, a többi napomhoz viszonyítva :P

Kezdtem azzal, hogy lefoglaltam a repjegyet hazafelére. Először meglepetést akartam, de rájöttem, hogy tök felesleges: szóval december 13-án, vasárnap 18:10kor érkezik meg a gépem Pestre, valamint január 2-án, 16:05-kor indulok vissza ide. Nem egyszerű egyébként foglalni meg egyeztetni a cardiffi buszjáratokkal: először kinéztem magamnak, még múlthéten a repülő- és buszjáratokat, utóbbit le is foglaltam. A repülőt viszont akkor nem tudtam, és most foglaltam... viszont most már változtak az időpontok (az easyJet honlapja ám képtelen megjeleníteni az aznapi összes járatot, csak a legolcsóbbat mutatja; ha meg napi egy van, akkor miért nem mondja??)... viszont így már nem volt jó a múlthéten foglalt buszcsatlakozásom. Nem baj, megváltoztattam azt (+1 font/változtatás :S), viszont csak drágább buszok voltak, úgyhogy az egész drágult. Aztán néztem a buszpályaudvar és a reptér közti csatlakozást Londonban. Megnéztem, és hát a Luton reptérről jövök/megyek, ami nem a Gatwick, ahogy eredetileg terveztem - ahova könnyebb eljutni, és picit közelebb is van... ide a taxi ára kb 53 font lenne. Szerencsémre ráakadtam az easybus nevű társaságra, akik mindössze 9 (!) fontért ODA-VISSZA elvisznek a reptér és a Victoria Coach Station között. Már vagy ezerszer átnéztem, de azért még párszor biztos csekkolni fogom, hogy a busz-busz-repülő csatlakozásom időpontilag stimmel-e; meg mindenre van-e időm :P

Ezen kívül ma elkezdtem a gyönyörűséges közgáz-assigmentem (1000 szavas esszé) vázlatát megírni (jah, a vázlatot be is fejeztem :P), aztán most hamarosan el is kezdem kidolgozni, remélhetőleg sikerülni fog.

Voltam át munkát is vadászni. Jetli beteg volt (igazából lusta XD), úgyhogy Liuval ketten mentünk. Leadtunk pár CV-t (önéletrajz, adatokkal) itt-ott, többek között Big Mac-ben, játékboltban, Subwayben, Pizza Hutban; bár a legtöbb helyen azt mondták, hogy nincs lehetőség, de ha van hívnak. Bízzunk a legjobbakban.

Hazafelé pedig a városháza felé jöttünk. Kicsit jobban megnéztem a tök közel lévő parkot; hiszen majd' mindennap egy-két utcányira megyek el mellette, és még nem láttam. Fura érzésem volt: gmaps-en nagyon hangulatosnak tűntek az utcák, de valahogy így a mindennapokban annyira nem értékelem... pedig ha jobban megnézi őket az ember rájön, hogy nagyon szépek és hangulatosak. Most kicsit kinyílt a szemem: a városháza előtti kis füves rész (gyönyörű, dús és élénkzöld fű - kedvetámad belefeküdni az embernek :)) nagyon megkapó volt, főleg naplementében (l. alul képek). A városháza mögött kis park sem semmi... szóval méltó befejezése volt a mai sétánknak :)

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr611441162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DannyBoy 2009.10.10. 21:19:45

Mondtam én, hogy Beze nélkül nincs szilveszter:) Már várom, hogy lássam azt a randa képedet:D

Lillácske 2009.10.12. 07:39:46

1000%os egyetértés Danival =))))

Lodovik Trema · http://lodovik.blog.hu 2009.10.21. 14:07:45

Bristolbol mennek Budapestre ryanair (vagy easyjet?) gepek fillerekert. Bristolba meg ket font a busz.

Ez igy most keso gondolom, de legkozelebb tudnal sporolni egy kicsit.

Beze · http://beze.extra.hu/avatar.jpg 2009.10.21. 14:15:03

wow, köszi a tippet ;) legközelebb alkalmazni fogom.
süti beállítások módosítása