Beze 2009.09.25. 21:27

Még képek :)

Mivel ma nem túl sok dolog történt, kivéve azt, hogy nem sikerült előfizetnem telefonra, így payasyougo-s lettem Jet egyik kölcsönmobiljával és az augusztusban kapott vodafone-os SIM-mel (07833378499), csak belinkelem a képeket amiket csináltam még a lakásról:

picasaweb.google.com/bezeland/CardiffAberconwayHallFlat2Room1#5385473580307056930

PS: Simontól kaptam ma ajándékot. Tök meglepődtem, de nagyon kedves gesztus volt: mivel mondta, hogy az első két napban feláldoztam egy boromat meg egy ágyas pálinkát welcome-drinknek, így jár nekem... kibontottam, és egy négyputtonyos Tokaji Aszú. Nem tudom honnan szerezte, de marha jó ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://beze-lifeincardiff.blog.hu/api/trackback/id/tr381407391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása